Volleybal PowerBall Spinner Polsstok PowerBall Spinner Kitesurfing PowerBall Spinner Golf PowerBall Spinner

Veel gestelde vragen - Bestelling & Verzending

Q. Hoe kan ik mijn factuur opvragen?
A. Wanneer je een Account bij ons hebt aangemaakt bij het bestellen dan kun je inloggen met je aangemaakte inloggegevens, vervolgens naar "Account / Bestelling" gaan en daar kun je dan je factuur vinden.

Wanneer je geen Account hebt aangemaakt kun je de factuur vinden door naar deze link te gaan en in te loggen met je emailadres of postcode in combinatie met je bestelnummer en gebruikte achternaam.
Q. Ik heb een klacht, hoe verder te handelen?
A. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar informatie@spierbal.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Q. Wat zijn de verzendkosten?
A. De verzendkosten bedragen standaard € 4,95 voor Nederland en € 7,95 voor België, voor brievenbuspost bedragen de kosten variërend van € 0,95 - € 1,95 voor Nederland, en voor België variërend tussen € 1,45 - € 2,95.
Q. Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?
A. Wij leveren je bestelling aan bij PostNL als je betaling ontvangen is.

Over het algemeen kun je ervan uitgaan dat de betaling van je bestelling op de tweede dag nadat je digitaal een betaalopdracht hebt gegeven bij ons bekend is. Wij versturen dan op die dag je bestelling.

Bij sommige betaalmethoden is het mogelijk dat nog dezelfde of 1 dag na het plaatsen van je bestelling en het geven van je digitale betaalopdracht, bijvoorbeeld met Rabo Direct betalen, creditcard, PayPal en IDeal betalingen, je bestelling verzonden wordt.

Let op! Er zijn altijd uitzonderingssituaties, sommige transacties duren langer. Wanneer je zeker wilt zijn dat je bestelling voor een bepaalde datum bij je aankomt, neem dan eerst contact met ons op.

Gemiddeld doet PostNL er ongeveer 1 werkdag over om een bestelling te bezorgen. Dit is gerekend vanaf het moment dat de bestelling bij ons wordt verzonden. Je ontvangt hiervan een verzendbevestiging. PostNLj werkt (doorgaans) 6 dagen per week, alleen niet op zondag. Je krijgt een track en trace e-mail van PostNL waar je de zending mee kunt traceren.

Q. Wat is de status van mijn bestelling?
A. Wij werken met een orderafhandeling systeem. Hiermee informeren we je automatisch per e-mail bij elke stap van je bestelling.

Je krijgt ook een e-mail op de dag dat je bestelling wordt verzonden. Je ontvangt direct na de verzending een e-mail van ons. Hierin staat een link naar de track and trace pagina van PostNL. Hier kun je op elk gewenst tijdstip controleren waar je zending zich op dat moment bevindt.

Daarnaast kun je inloggen op onze site, en onder "Mijn account" je bestellingen raadplegen. Hier kun je ook terecht voor het bekijken en / of wijzigen van je betalingsopdracht.

Q. Mijn factuur en leveringsadres zijn verschillend?
A. Dit is geen probleem. Wanneer je een account hebt aangemaakt, en bent ingelogd, kun je in stap 1 van het bestelproces het leveringsadres wijzigen. Ook kun je hier je adressen wijzigen wanneer je deze reeds eerder hebt aangemaakt. Daarnaast kun je ook onder het kopje "Accountinformatie" je adresgegevens wijzigen. Je kunt hier o.a. meerdere adressen opgeven, zodat je bij het bestellen kan opgeven welk adres je wilt gebruiken.
Q. Waarom staat mijn bestelling in 'backorder'?
A. Wanneer je bestelling de status: "backorder" heeft, dan is je bestelde product helaas niet op voorraad. Dit komt bijna nooit voor. We streven naar het hebben van een grote voorraad van al onze artikelen. We leveren je totale bestelling wanneer alle artikelen weer door onze leverancier nageleverd zijn.
Q. Mijn bestelling is langer dan 48 uur onderweg?
A. Bestellingen zijn normaal gesproken binnen maximaal 48 uur (2 werkdagen) na verzending op plaats van bestemming. PostNL bezorgt onze pakketten normaal gesproken 1 werkdag nadat zij het pakket hebben ontvangen. Wanneer je een bericht van verzending ontvangt op een vrijdag, op feestdagen of in het weekend, dan zal je bestelling normaal gesproken op de eerst volgende werkdag worden verwerkt. Het kan zijn dat de zending op zaterdag wordt aangeboden. Wij verzenden onze bestellingen met een aantal kenmerken voor PostNL. Een van deze kenmerken is dat we een handtekening verlangen van de ontvanger. Daarnaast verzoeken wij Post NL eveneens de bestelling niet op een ander adres (bijvoorbeeld je buren) te bezorgen. Dit doen we om klachten te voorkomen. Wanneer je niet thuis bent op het moment van aflevering, dan laat PostNL een briefje in je brievenbus achter. Op dit briefje staat dat de bezorger is geweest en dat hij de volgende werkdag nogmaals probeert de zending af te leveren. Als hij dan wederom niemand thuis aantreft blijft de zending een aantal dagen op een afhaaldepot van Post NL liggen. Na deze periode wordt de zending weer teruggezonden naar ons. Wanneer je een track and trace e-mail heeft ontvangen van PostNL kun je door middel van dit nummer de zending traceren. Neem contact op met PostNL als hier onvolkomendheden of onjuistheden in voorkomen. Wij kunnen hier helaas geen rol in spelen. Heb je geen track and trace nummer ontvangen, neem dan s.v.p. wel contact met ons op door een e-mail te sturen met je bestelnummer, track and trace nummer en de verwachte leverdatum.
Q. Kan ik mijn bestelling afhalen?
A. Nee, helaas behoort dit niet tot de mogelijkheden. Wij hebben geen winkelpand. Onze verzending gebeurt vanuit een centraal depot in Nederland.
Q. Waarom heb ik mijn bestelling nog niet ontvangen?
A. Controleer eerst of je wel een (automatische) bevestiging per email van je bestelling hebt ontvangen. Wanneer dit niet het geval is heb je mogelijk de laatste stap van je bestelling vergeten te doen. Log dan opnieuw in en rond je bestelling alsnog af. Als het goed is staat je bestelling dan nog in het winkelmandje. Is het bovenstaande niet het geval dan kan het één van de onderstaande oorzaken hebben: 1) Je hebt betaald maar niet met het juiste betaalkenmerk, de betaling zal dan niet worden herkend in ons systeem. Controleer wanneer je betaling van je rekening is afgeschreven en met welk kenmerk en mail dit naar ons zodat wij één en ander in het systeem kunnen controleren. 2) Je hebt aangegeven via overboeking te willen betalen maar je hebt je (handmatige betaling) nog niet gedaan. Let hierbij op het juiste betalingskenmerk. 3) Je bestelling staat in backorder, in dat geval hebben wij je ook per email geinformeerd wat daar de reden voor is. 4) Je hebt (deels) betaald met een pluim of waardebon maar de waarbon heb je nog niet naar ons postadres gestuurd. Dit is nodig voor onze afrekening. Stuur de pluim alsnog op naar het adres in je bestelbevestiging per email. 5) Er is iets anders mis, stuur ons dan een email met je naam en bestelnummer zodat wij kunnen uitzoeken wat er aan de hand is.