Volleybal PowerBall Spinner Polsstok PowerBall Spinner Kitesurfing PowerBall Spinner Golf PowerBall Spinner

Veel gestelde vragen - Betaling

Q. Hoe kan ik het beste betalen?
A. Bij bestellen kun je door te kiezen voor bijvoorbeeld iDEAL direct in de website betalen. Er zal dan een venster openen van Pay.nl. De gegevens worden dan al juist doorgezet en de match vindt dan automatisch plaats. De keuze voor iDeal is hierbij sneller als overschrijving aangezien met iDEAL de betaling vrijwel altijd direct is verwerkt. Bij bijvoorbeeld overschrijving gaan wij er vanuit dat je de bestelling handmatig wilt overmaken.

Bij bijvoorbeeld de keuze voor overschrijving zijn de betalingsgegevens die je moet gebruiken bij het betalen van je bestelling erg belangrijk. Wanneer je bijvoorbeeld het kenmerk vergeet, of verkeerd invult bij een handmatige overboeking kan de betaling niet goed verwerkt worden bij onze betalingsafhandelaar Pay.nl. Dit zal een vertraging van de levering van je bestelling tot gevolg hebben.

Q. Er is mogelijk betaald met een foutief of incompleet kenmerk, wat nu?
A. Bij bestellen kun je door te kiezen voor bijvoorbeeld iDEAL direct in de website betalen. Er zal dan een venster openen van Pay.nl. De gegevens worden dan juist doorgegeven en de match vindt automatisch plaats.

Bij bijvoorbeeld de keuze voor overschrijving zijn de betalingsgegevens die je moet gebruiken bij het betalen van je bestelling erg belangrijk. Wanneer je bijvoorbeeld het kenmerk vergeet, of verkeerd invult bij een handmatige overboeking kan de betaling niet goed verwerkt worden bij onze betalingsafhandelaar Pay.nl. Dit zal een vertraging van de levering van je bestelling tot gevolg hebben. Neem contact op met Pay.nl als je de betaling wilt laten controleren of corrigeren.

Wanneer inderdaad de betaling zoek is, neem dan per email contact met ons op en geef je bestellingsnummer, naam, adres en het rekeningnummer door wat je hebt gebruikt voor de betaling. Wij zullen dan eveneens proberen om je betaling alsnog correct te verwerken. Wanneer dit echter niet lukt zal het door jou betaalde bedrag automatisch worden teruggestort op je rekening.

Q. Kan ik ook onder rembours betalen?
A. Nee, helaas is deze optie voor ons te risicovol gebleken in het verleden.
Q. Wat voor betaalmethoden zijn er?
A. Wij werken met een betaalsysteem van Pay.nl, zij verzorgen altijd de laatste veilige betaalmethoden die er in Nederland zijn. Wat we in ieder geval ondersteunen is iDEAL, (handmatige) overschrijving, PayPal en Creditcard. Bij het plaatsen van de bestelling kun je hier een keuze in maken.
Q. Kan ik ook anders dan direct/online betalen?
A. Ja, dit kan. Kies dan in het bestelproces voor "overschrijving". Dan kun je een email naar jezelf laten sturen met de betalingsgegevens om later (of direct) handmatig geld over te maken voor het betalen van je bestelling. De betalingsgegevens die je per email ontvangt zijn hierbij erg belangrijk. Wanneer je bijvoorbeeld het kenmerk vergeet of niet goed invult kan de betaling niet goed verwerkt worden bij onze betalingsafhandelaar. Dit zal vertraging van de levering van je bestelling tot gevolg hebben. Stuur ons in dat geval zo spoedig mogelijk een e-mail met alle relevante gegevens zoals betalingskenmerk, rekeningnummer e.d.
Q. Is het mogelijk telefonisch te bestellen of op een rekeningnummer over te maken?
A. Omdat onze bestellingen automatisch worden gekoppeld aan een betalingskenmerk en zo ook automatisch kunnen worden verwerkt, is het voor ons niet mogelijk om alleen een rekeningnummer door te geven om geld over te maken voor het betalen van je bestelling. Er moet dus altijd een bestelling geplaatst worden voordat je betalingsgegevens kunt verkrijgen. Je kunt een bestelling uitsluitend plaatsen via onze site.
Q. Kan ik ook met een machtiging betalen?
A. Nee, helaas is dit niet meer mogelijk vanwege de administratieve lasten en risico's die hiermee gemoeid zijn.
Q. Hoe wissel ik een Pluim in?
A.

Wanneer je op onze site je winkelmandje bekijkt kun je in dit scherm ervoor kiezen om een Pluim in te wisselen. Geef je pluimcode in het betreffende invulveld op. Let op de hoofdletters en kleine letters! De verwerking hiervan kan even duren omdat er direct validatie plaatsvindt welke waarde de pluim heeft. Werkt dit scherm niet dan heb je op je device "cookies accepteren" uit staan. In het volgende scherm zal de waardebon als korting zichtbaar zijn.

De verzendkosten zijn in dit scherm nog niet zichtbaar maar ook deze kosten worden later verrekend met de betreffende Pluim waarde. Vervolg dan het bestelproces. Wanneer de waarde van de Pluim lager is dan het totaalbedrag van je bestelling, dan kun je het resterende bedrag bijbetalen met de mogelijke betaalmethoden. Let op: Als de waarde van de Pluim hoger is dan of gelijk is aan de waarde van het totaalbedrag, zul je niet in ons betalingssysteem terecht komen omdat verdere betaling immers niet nodig is.

De Pluim dient na je bestelling opgestuurd te worden naar onderstaand adres, pas als wij de onbeschadigde Pluim ontvangen hebben wordt de bestelling verstuurd! Laat de pluim intact, vul je gegevens op de voorkant in, en scheur ALLEEN de controlestrook af, alleen in dat geval is de pluim geldig. Stuur de ingevulde Pluim naar onderstaand adres:

Spierbal.nl
Eemweg 90
4105ZA Culemborg

Zodra de Pluim ontvangen is, en het eventueel bijkomende bedrag op onze rekening gestort is, zullen we de bestelling z.s.m. versturen. Wanneer je er zeker van wilt zijn dat wij je Pluim via de post hebben ontvangen, dan kun je deze het beste aangetekend versturen, dit kost echter geld! Wij kunnen je bestelling niet uitleveren wanneer je Pluim niet bij ons is aangekomen, bijvoorbeeld door zoek raken bij (TNT) post.

Ben je je controlestrook kwijt, neem dan contact op met Pluimen.nl

Q. Hoe weet ik dat mijn Pluim bij jullie is aangekomen?
A.

Waardebonnen moeten ALTIJD naar ons worden opgestuurd en wij registreren de waardenbonnen direct wanneer de postbode langs is geweest. Deze registratie kun je zien door in te loggen op onze website en de status van je bestelling te bekijken. Je kunt dan precies elke stap van je bestelling volgen zoals: "betaling ontvangen", "klaar voor verzending" en zo ook: "Waardebon ontvangen".

Wanneer je er zeker van wilt zijn dat wij je waardebon via de post hebben ontvangen, dan kun je deze het beste aangetekend versturen. Wij kunnen je bestelling niet uitleveren wanneer je waardebon niet bij ons is aangekomen, bijvoorbeeld door zoek raken bij de TNT post.
Wanneer wij enige tijd na het plaatsen van je bestelling nog geen waardebon van je hebben ontvangen, sturen wij je een herinneringsbericht.
Wanneer je de waardebon wel naar ons heeft opgestuurd maar wij geven aan dat wij deze nog niet hebben ontvangen dan is je zending dus ergens zoekgeraakt. Dit is erg vervelend echter aangezien wij onze vergoedingen van organisaties als Pluimen pas krijgen als wij je waardebon naar hen toesturen, kunnen wij nooit tot levering overgaan als je waardebon dus niet in onze handen is. Neem daarom contact op met Pluimen en vraag hen naar de procedure van Pluimen.

Q. Kan ik meerdere waardebonnen bij 1 bestelling inleveren?
A.

Nee, helaas is dit niet mogelijk.