Volleybal PowerBall Spinner Polsstok PowerBall Spinner Kitesurfing PowerBall Spinner Golf PowerBall Spinner

Veel gestelde vragen - Waardebonnen

Q. Wat is mijn Pluim waard?
A.

Wij accepteren de volgende Pluimen:

  • Gele Pluim (15 euro)
  • Rode Pluim (25 euro)
  • Groene Pluim (35 euro)
  • Blauwe Pluim (50 euro)
  • Oranje Pluim (75 euro)
  • Paarse Pluim (100 euro)
  • Roze Pluim (150 euro)
Q. Hoe wissel ik mijn Pluim in?
A.

Wanneer je je winkelmandje gevuld hebt met de producten die je wilt bestellen, klik dan in het menu op de knop "Jouw Pluim", of klik op deze link.

Geef je Pluim Vouchercode in het invulveld op. Let op de hoofdletters en kleine letters! De verwerking hiervan kan even duren omdat er direct een validatie uitgevoerd wordt. Nadat de pagina volledige geladen is, zal je bovenin de pagina te zien krijgen of de Pluim herkend en geaccepteerd is, of dat er iets is mis gegaan.

Let op: Als de waarde van de Pluim hoger is dan of gelijk is aan de waarde van het totaalbedrag, zul je niet in ons betalingssysteem van Pay.nl terecht komen omdat verdere betaling immers niet nodig is. 

Volg vanaf nu de normale afreken-procedure. Aan het einde, voordat de bestelling definitief geplaatst wordt, krijg je altijd nog een laatste maal een totaaloverzicht te zien. In dit overzicht zie je hoe de Pluim afgetrokken wordt van het totaalbedrag.

De Pluim dient na je bestelling opgestuurd te worden naar onderstaand adres, pas als wij de onbeschadigde Pluim ontvangen hebben wordt de bestelling verstuurd! Laat de pluim intact, vul je gegevens op de voorkant in, en scheur de controlestrook af om zelf te bewaren. Stuur de ingevulde Pluim naar onderstaand adres:

Spierbal.nl
Eemweg 90
4105ZA Culemborg

Zodra de Pluim ontvangen is, en het eventueel bijkomende bedrag op onze rekening gestort is, zullen we de bestelling versturen. Wanneer je er zeker van wilt zijn dat wij je Pluim via de post hebben ontvangen, dan kun je deze het beste aangetekend versturen, dit kost echter geld! Wij kunnen je bestelling niet uitleveren wanneer je Pluim niet bij ons is aangekomen!

Q. Hoe weet ik wanneer mijn Pluim bij jullie is aangekomen?
A.

Waardebonnen moeten altijd naar ons worden opgestuurd en wij registreren de waardenbonnen direct bij binnenkomst. Deze registratie kun je volgen door in te loggen op onze website en de status van je bestelling te bekijken. Je kunt dan precies elke stap van je bestelling volgen zoals: "wacht op betaling", "in behandeling" en zo ook: "wacht op waardebon".

Wanneer je er zeker van wilt zijn dat wij je waardebon via de post hebben ontvangen, dan kun je deze het beste aangetekend versturen. Wij kunnen je bestelling niet uitleveren wanneer je waardebon niet bij ons is aangekomen. Wanneer wij enige tijd na het plaatsen van je bestelling nog geen waardebon van je hebben ontvangen, sturen wij je een herinneringsbericht.

Wanneer je de waardebon wel naar ons hebt opgestuurd maar wij geven aan dat wij deze nog niet hebben ontvangen dan is je zending dus ergens zoekgeraakt. Dit is erg vervelend voor u. Aangezien wij onze vergoedingen van organisaties als Pluimen pas krijgen als wij je waardebon naar hen toe sturen, kunnen wij nooit tot levering overgaan als je waardebon dus niet in onze handen is. Neem daarom contact op met Pluimen en vraag hen naar de procedure hoe verder te handelen.

Q. Kan ik meerdere waardebonnen bij één bestelling inleveren?
A.

Nee, helaas is dit niet mogelijk.